PLAN ADMINISTRATOR CHANGE

As of Sept. 1, 2024, your student Health & Dental Plan is no longer administered by Studentcare.

If you're submitting claims for services incurred before Sept. 1, 2024, your claims must be received by Desjardins Insurance  by Nov. 29, 2024.

Submit your claims via the secure online submission tool to avoid mail delivery delays.

Use the claim forms found below (please ensure you fill out the form completely):

Health & Vision Claim Form

Dental Claim Form

You’ll need your Group Number and your Certificate Number to submit claims:

• Group Number (health, vision, and dental): Q1801
• Certificate Number: Your 7- or 9-Digit Studentcare ID (You should have received this number by mail. If you need it resent to you, fill out the Studentcare ID request form here.)

If you use any of your travel benefits, you must call CanAssistance immediately to find out how and when to submit your claims. See the Travel Health Passport and the detailed explanation of coverage for more information. You can reach CanAssistance at:

Canada & United States: 1-888-852-2419

Local: 1-514-904-4730

For any questions, please contact your student association.

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TON RÉGIME CHANGE D'ADMINISTRATEUR

À partir du 1er septembre 2024, ton Régime étudiant de soins de santé et dentaires ne sera plus administré par Studentcare.

Si tu as des réclamations à soumettre pour des services engagés avant le 1er septembre 2024, Desjardins Assurances doit obligatoirement les recevoir avant le 29 novembre 2024.

Soumets tes réclamations en ligne sur le portail web sécurisé pour éviter les retards de livraison postale.

Tu peux utiliser les formulaires de réclamation ci-dessous (assure-toi de bien remplir le formulaire) :

Formulaire — soins de santé

Formulaire — soins dentaires

Tu auras besoin des numéros de contrat et de certificat suivants pour réclamer :

• Numéro de contrat (santé, vision et dentaire) : Q1801
• Numéro de certificat : Ton identifiant Studentcare de 7 ou 9 chiffres (Tu devrais avoir reçu ton identifiant par la poste. Si tu as besoin de le recevoir à nouveau, remplis le formulaire de demande d’identifiant Studentcare ici.)

Si tu te sers de l’un de tes avantages voyage, contact immédiatement CanAssistance à ces numéros pour savoir comment et quand soumettre tes demandes. Pour tout voyage, emporte avec toi ton Passeport voyage de Securian Canada et ta couverture détaillée pour plus d'information. Tu peux contacter CanAssistance au :

Canada et États-Unis : 1 888 852-2419 (sans frais)

Québec : 514 904-4730

Pour toute question, contacte ton association étudiante.

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